HTML

Real_John Valenciában

Real John vagyok, világjáró. 2007 nyarán 1 hónapot töltöttem Valenciában, és kár, hogy akkor még nem írtam blogot. De a mostani két hétröl már írok, olvassátok! :)

Naptár - kattints a napi termésért!

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • real.vicky: szia Janókám.jó olvasni hogy mi történik veled,hol jársz,milyen élményeid vannak.nyáron is hamarab... (2008.02.28. 21:20) Szerda (február 27.)
  • Gréta: Hola!Como estás?Nem mondod,hogy máris visszamentél?Milyen februárban Valenciaban?Mindenkit puszilo... (2008.02.28. 17:01) Utazás
  • Jeti: Bazzeg... hello, J bocsáss meg, MSN-en azért nem válaszoltam, mert egy kolléganőm gépén kapcsolt b... (2008.02.28. 15:54) Kedd (február 26.) III.
  • Petya: Adj nekik Jani! Csak elbírsz velük. :) (2008.02.27. 19:51) Kedd (február 26.)
  • Petya: Hát a blog-od nem semmi öcsém. :) Egyes részeim majdnem besz@artam a röhögéstől. Azért jó látni, h... (2008.02.22. 22:22) Csütörtök
  • Utolsó 20

Csütörtök

2008.02.21. 13:36 Real_John

Kisutott a nap!

Reggel suliba jovet meg igencsak sima felhos volt az eg, de ahogy teltek a percek, ugy oszlott a felhozet. A nyelvtanos tanarno rogton fel is viditott, hogy o azt hallotta az idojarasjelentesben, hogy estetol meg jobban fog szakadni az eso, mint eddig. Marhajo.

Elfelejtettem mondani tegnap, hogy egy nemet csaj csatlakozott a csoporthoz, aki itt jar egyetemre, csak kozben neha bejon nyelvsuliba is, fenyezni a spanyoltudasat. A csaladfaja igen erdekes osszetetelu, mert a nagyszulei kozott van roman, magyar es nemet is. O azt mondta, inkabb romannak erzi magat, mint nemetnek. En nem mondtam, csak gondoltam, hogy inkabb mindkettot letagadnam :D Elmondta, hogy a szulei beszelnek magyarul, de o mar nem. Egyebkent pedig a kis rend-orientalt nemet lelke teljesen ketsegbe van esve, hogy itt az egyetemen az elso heten volt olyan ora, amit nem tartottak meg, vagy nem talalta a tanart. Tisztara fel van haborodva, hogy hat uristen, itt kaosz van, meg a feje tetejen all minden. A beszelgetos tanarno nyugtatta amolyan spanyolosan, h semmi problema, 2-3 het es minden beall a rendes kerekvagasba. Latni kellett volna a csaj arcat. Ugy nevettem...

Ezutan kifejtette, hogy azert sem erti ezeket az oraelmaradasokat, mert hat Nemetorszagban ha kihagysz egy targybol egy orat, akkor valamirol lemaradsz, es tuti azt kerdezik vizsgan. Kicsit meseltem neki arrol, hogy pl a 306 mennyire jar egyetemre. Hogy van fasza jegyzet a neten, meg esetleg megvesszuk a konyvet, toltunk le feladatot megoldani, azt' joccakat. "Uristen hat ez borzalmas." :) Kerdezte, hogy mi van akkor, ha a tanar valami olyat mond, ami nincs benne a konyvben? Mondtam, hogy semmi gond, orai jegyzetet is szoktak feltenni, meg van nekunk olyan, hogy Wiki meg InfoSite, szal mi vagyunk a faszabb gyerekek. Erre mar nem tudott mit mondani, ettol a nemet biztositekok mar leolvadnak... :)

A mai tananyag egyebkent a tiltas volt. A spanyolok valamiert harom reszletben tanitjak a felszolitomodot. Elso korben a te es ti felszolitasat, mert azt egyszeru megjegyezni. Hetekkel kesobb az On, Onok felszolitasat, es a te, ti, On, Onok tiltasat. Aztan majd egyszer, valamikor a mi felszolitasa es tiltasa is szoba kerul, de a kozepfoku anyagbol egyszeruen kihagytak. Azt hiszik, nem lehet magunkat felszolitana. Amikor bezzeg hasznaltam, azt mondta a tanarno, hogy "bien", a tobbiek meg nem ertettek, hogy a tobbes szam 1. szemelyu iget miert ugy ragozom, ahogy. Meg szerencse, hogy nekem Angel ezt egyben elmondta. Amugy is jobban tudom a nyelvtant, mint a tobbiek :) Es az ekezetekkel is nagyon jol boldogulok!

Az igazgatono es a nyelvtanos tanarno epp mogottem beszelik a holnapi es a jovo heti tananyagot. Ha jol hallottam, rolam is szo volt, de mero illendosegbol nem fordultam meg. Ajanlom nekik, hogy haladjunk, azert vagyok itt!

Most viszont eltolom a biciklit, ideje ebedelni. Ha tovabbra is ilyen szep marad az ido, a mai szieszta kimarad es megyek a tengerhez setalni.

Jok legyetek!

1 komment

Címkék: február 21

A bejegyzés trackback címe:

https://valenciano.blog.hu/api/trackback/id/tr59348439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petya 2008.02.22. 22:22:55

Hát a blog-od nem semmi öcsém. :)
Egyes részeim majdnem besz@artam a röhögéstől. Azért jó látni, hogy nem csak mi vagyunk elvontak és nem csak mi vagyunk szarban. :)
süti beállítások módosítása